Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 15:18:26 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/32627 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, 11340 
Tallinn-Saku-Laagri tee// Mihkli// Paunamäe// Paunamäe tee// 3// 5// 6// 
Tänassilma küla, tee// Tänassilma tee// 11, Harju maakond, Saku vald, 
Jälgimäe küla, Mihkli// Paunamäe// Paunamäe tee// 10// 5// 6, Harju maakond, 
Saku vald, Jälgimäe küla, Mihkli// Paunamäe tee, Harju maakond, Saku vald, 
Jälgimäe küla, Mihkli, Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, Mihkli, 
Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, 11340 Tallinn-Saku-Laagri tee// 
Juuliku-Tabasalu tee// Jälgimäe tee T1// Jälgimäe tee lõik 2// Mihkli// 
Paunamäe// Paunamäe tee// 3// 5// 6// 8// Urda tee L3// Tänassilma küla, 
tee// 15// Tänassilma tee, Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, Paunamäe 
(Kanalisatsioonitorustik, survekanalisatsioon, Sademeveetorustik, 
drenaažtorustik, Kanalisatsioonipumpla, Hüdrant H-3, Hüdrant H-2, 
Veetorustik, Hüdrant H-1) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Teatame Teile, kui Jälgimäe tee 15 (71801:001:1283) 
kinnistu omanikule, et Saku Vallavalitsusele on esitatud ehitusloa taotlus 
nr 2211271/32627 sademevee-, drenaaži-, vee- ja kanalisatsioonitorustiku 
rajamiseks Paunamäe tee (71901:001:0881), Urda tee L3 (71801:001:1802), 
Jälgimäe tee lõik 2 (71801:001:0796), Jälgimäe tee T1 (71801:001:0795), 
11340 Tallinn-Saku-Laagri ree (71801:001:0881; 71801:001:1073), Tänassilma 
tee (71901:001:0524), Jälgimäe tee 15 (71801:001:1283) kinnistutele. Teie 
kinnistu edela nurgas on projekteeritud liitumine ühisveevärgi torustikuga.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27004236> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 14.06.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister